✭ ببین داداش و ابجی گلم . . . ✭

✭ ببین داداش و ابجی گلم . . . ✭


آپلود عکس

 

بــبــیــن داداشِ و ابــجــی گـــلــم

هــروقــت تـونــســی بــه کــســی ارامـــش بــدی

 

یــنــی عـاشـقــــی

 

و اِلـا عـشـقـی کـه ارامـش مـعــشـوقـشــو بــگــیــره

 

عشــق نــیــست

 

 

خــودخــواهــیــه ، خــودخـــواهــی...

 

 



نظرات شما عزیزان:

محسنی
ساعت21:23---5 شهريور 1394
دوست نزدیک تر از من به من است/

وین عجب تر که من از وی دورم/

چه کنم با که توان گفت که دوست/

در کنار من و من مهجورم



ریحانه
ساعت19:47---31 ارديبهشت 1394
لیلاااااااااا کجایییییییییی ؟
پاسخ:سلام خواهر نازم من هرروزاینجا توروخدا بیا پیشم


نیما
ساعت15:08---23 ارديبهشت 1394
عالیه عزیزم حرف نداره واقعا اینجوریه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 3 اسفند 1393برچسب:, ] [ 16:5 ] [ leila ] [ ]